Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Krop, kultur & kundskaber
Mærkværdiggørelse som en litteraturpædagogisk strategi
Litteraturlæsning i det senmoderne
The narratives of a multicultural classroom – A writing project and its unexpected outcome
Kompetencebegrebet anskuet ud fra et erhvervspædagogisk perspektiv
Kompetence og curriculum
Mellem kreativitet og instrumentalisering: Om professionalisering og handlestrategier i undervisningen
Gymnasiereform 2005: Udvikling eller retraditionalisering?
Åbne læringsressourcer – mod en sociokulturel teori om læringsressourcer
Vidensmedier på nettet
Undervisningsorganisering, -former og -medier – på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser / Powerpoint
Tendenser i it-brug i de gymnasiale uddannelser – ”Hvor er vi på vej hen?”
Drop ansvar for egen læring
Nye veje med IT i de gymnasiale uddannelser – lærererfaringer fra det nationale forsknings-, udviklings- og netværksprojekt 2012
E-Learning Concepts in Higher Education
Teknologi og læring i de gymnasiale uddannelser
Undervisningsorganisering, -former og -medier – på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser (2/4)
At læse elever- Hvordan værdsættes personen i teksten i det gymnasieskriftlige?
Computerassisteret undervisning
Kropslige øvelser i fysikundervisning
Promises of reflexivity – Managing and Researching Inclusive Schools
Forskningscirklen: inkluderende undervisningsmetoder inspiration til-, refleksioner over- og erfaringer med inkluderende undervisningsmetoder på gymnasiale uddannelsesinstitutioner i Øresundsregionen
At tegne en tanke - første rapport om visuel hf i Viborg
Mellem Bagenkop og Harboøre– elevfortællinger fra danske udkanter
International Comparative Studies on Mathematics Education: A Viewpoint from the Anthropological Theory of Didactics
Previous
Next