Gymnasieforskning Gymnasieforsknings logo

  • MAGASIN
  • AKTUELT
  • FORSKNINGSDATABASE
  • PODCAST
  • OM OS
  • Min Profil
Min Profil

Kategorier

Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse

Forskningsartikler

Alle

Efter publiceringsdato
Informal learning with mobile devices - moblogging as learning resource?
Innovative kompetencer og fleksibel organisering af undervisningen
Integreret evaluering - en undersøgelse af den fagligt evaluerende lærer-elevsamtale som evalueringsredskab i gymnasial undervisning
Interdisciplinære kompetencer mellem frihed og nødvendighed
Gymnasie elevers sundhed som sanselige, kollektive og kropspolitiske engagementer
Interesseudvikling i naturfagene gennem faglig progression
Evaluering af it på de fire gymnasiale uddannelser
Instrumented techniques in tool – and object perspectives
Når det er svært at være ung - Unge og ensomhed
Evaluering af Matematik C på stx og hhx
Karakterbogen - Om karakterer, læring og elevstrategier i en præstationskultur
Karaktergivning i gymnasiet
Karrierelæring i gymnasiet: "De vidste ikke, hvad de ville"
Klare profiler i studieretningerne
Karaktergivning i praksis: 13-skalaen og gymnasiet
Klare studieretningsprofiler og fagligt samspil, fase 2. 2013-15
Klasseledelse og faglige overgange
Hvorfor fagligt samspil?
Kollegial supervision i gymnasieskolen
Det almene gymnasium
Kompetencer og matematiklæring - Ideer og inspiration til udvikling af matematikundervisning i Danmark
Kultur- og samfundsfagsgruppen på hf
Kvalitetsarbejde i det almene gymnasium
Læremidler - evaluering af læremidler i det almene gymnasium
Kursistbaggrunde på Frederiksberg HF: Et ungdomssociologisk studie
Previous
Next
Gymnasieforskning logo
KONTAKT
redaktionen@gymnasieforskning.dk
Arrow An arrow icon
OPRET ABONNEMENT
InDhold
MagasinAktueltFORSKNINGSDATABASEPodcastOM OSOM OS
FØLG OS
NYHEDER PÅ MAILLINKEDINFACEBOOK
Privatlivspolitik
Copyright © Gymnasieforskning