Gymnasieforskning Gymnasieforsknings logo

  • MAGASIN
  • AKTUELT
  • FORSKNINGSDATABASE
  • PODCAST
  • OM OS
  • Min Profil
Min Profil

Kategorier

Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse

Forskningsartikler

Alle

Efter publiceringsdato
Forskningskortlægning og vidensspredning inden for ungdomsuddannelserne
Formativ feedback og ny undervisningspraksis
Fortællinger i Naturvidenskaben
Forsøg med 2-årig hf–uddannelse for unge med ASF - delevaluering
Fortrolige voksne i de unges liv
Fra grundskole til gymnasiale uddannelser - evaluering af optagesystemet til de gymnasiale uddannelser
Gymnasieforløb for elever med Aspergers syndrom - slutevaluering
Fra skolebog til læringsressource: Didaktikkens medialisering
Fremmedsprog på hhx og stx
Fysikfaget i forandring: Læring og undervisning i fysik i gymnasiet med fokus på dialogiske processer, autenticitet og kompetenceudvikling
Fysik A og B på htx og stx
Genreskrivning i de fire gymnasiers danskfag
Reformarbejdet 2017/2018 i de gymnasiale uddannelser
De fire gymnasiale uddannelser – forandringer og forskelle
Geovidenskab - en undersøgelse af de første studenter
Geovidenskab på vej
Digitalisering i de gymnasiale uddannelser – status 2017
Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil?
Forskydning af ansvar og forventninger i de gymnasiale uddannelser
Evaluering i overgangen mellem folkeskole og gymnasium
Skriftlighed i overgangen mellem grundskole og gymnasial uddannelse
Didaktisk kapacitet og kapacitetsopbygning
Overgangserfaringer – vejen fra grundskolen til gymnasiet
Grundforløb i de gymnasiale uddannelser
Hovedkonklusioner fra midtvejsevalueringen af Gymnasiet tænkt forfra
Previous
Next
Gymnasieforskning logo
KONTAKT
redaktionen@gymnasieforskning.dk
Arrow An arrow icon
OPRET ABONNEMENT
InDhold
MagasinAktueltFORSKNINGSDATABASEPodcastOM OSOM OS
FØLG OS
NYHEDER PÅ MAILLINKEDINFACEBOOK
Privatlivspolitik
Forskningsartikler
Copyright © Gymnasieforskning