Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
At lære fysik - et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik (2/2)
Træghedens rationalitet: Gymnasiet og det forandrede forandringspres
Motivation — læreransvar eller elevansvar?
Almen studieforberedelse og studieområdet - Grundforløbet 2005
Almen studieforberedelse og studieområdet – første del af studieretningsforløbet
Almen studieforberedelse på stx og studieområdet på hhx og htx: Det første gennemløb 2005-2008
Udsatte unge, aktivering og uddannelse - Dømt til individualisering
An interview with Paul Cobb
Animated Symbols
Anvendelse af digitale undervisningsmaterialer i AVU, HF og gymnasiet – en forskningsrapport om Projekt e-læring
«Årets bedste opgave»: En analyse af en elevtekst i dens kontekst
Evaluering af naturvidenskabelig almendannelse i stx- og hfuddannelserne
A snap of intimacy
Report on current state of the art in formative and summative assessment in IBE in STM – Part II: Digital assessments
At fortælle tid
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik (1/2)
Evaluering af almen studieforberedelse
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 2: Fremgangsmåde og metodiske overvejelser
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 7: Repræsentationsformer i fysik
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 8: Eksperimentelt arbejde i fysik
At tegne en tanke – på Visuel hf i Viborg
At lære fysik – Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 3: X-klassen
At lære fysik – Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 4: Y-klassen
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 6: Det længerevarende gruppearbejde
At lære fysik - Et studium i gymnasieelevers læreprocesser i fysik, kapitel 5: Den lærestyrede klassedialog
Previous
Next