Forskningsdatabase
Abstract

I dette uddrag af et interview til udgivelsen 'On the definition of learning', fortæller professor Paul Cobb fra Vanderbilt Peabody College i Nashville om det store forskningsprojekt MIST og om deres greb på kompetenceudvikling af lærere og ledere.

Fakta
Titel
An interview with Paul Cobb
Forfatter(e)
Ane Qvortrup, Merete Wiberg og Peder Holm-Pedersen
Udgiver
University Press of Southern Denmark
Udgivelse
On the Definition of Learning, s. 246-271
Genre
Formidlingsartikel
Omfang, antal sider
25
Udgivelsesår

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.