Gymnasieforskning Gymnasieforsknings logo

  • MAGASIN
  • AKTUELT
  • FORSKNINGSDATABASE
  • PODCAST
  • OM OS
  • Min Profil
Min Profil

Kategorier

Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse

Forskningsartikler

Alle

Efter publiceringsdato
Vedkommende undervisning – for hvem? Deltagerfaringer fra it-udviklingsprojekter - et elevperspektiv
Etnografiske studier i læring
Skagerrak - Et skolesamarbejdsprojekt
Fremtidens ledelse af gymnasieskolerne II
Nye krav – nye balancer
Har du lavet dine lektier i dag?
Udviklingsprojekter som læringsrum
Hvordan laver man en uddannelse i skoleledelse?
Gymnasiets dilemmaer – lærernes positioner
Progressionsforestillinger
Evaluering af grundforløbet i stx
Evaluering af nydannelserne på det to-årige hf
IT og nye læringsstrategier i gymnasiet
En ekstra chance
Hvor gik det galt?
Kreativitet, æstetiske læreprocesser og erfaring – om samtidskunst i udviklingsarbejdet i gymnasiet
Lærererfaringer med teamarbejde i gymnasiereformens første år
»Jeg oplever, at jeg kommer tættere på eleven« – om foto-interviews som bidrag til gymnasiearbejdet
Didaktisering og professionalisering
Uddannelse efter 9. klasse
Livsstrategier og uddannelsesvalg - En kultursociologisk undersøgelse blandt elever i matematisk gymnasium og htx
A focus group study of Danish and English high-achieving high school pupils of mathematics: What can we learn from their verbalised explanations of how they learn mathematics
Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education
Lærerens rolle i en PBL- undervisningsproces
Læring er da ingen leg?
Previous
Next
Gymnasieforskning logo
KONTAKT
redaktionen@gymnasieforskning.dk
Arrow An arrow icon
OPRET ABONNEMENT
InDhold
MagasinAktueltFORSKNINGSDATABASEPodcastOM OSOM OS
FØLG OS
NYHEDER PÅ MAILLINKEDINFACEBOOK
Privatlivspolitik
Copyright © Gymnasieforskning