Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Elevfeedback og læring
Elevforudsætninger og faglig progression
En gang fagdidaktiker, altid fagdidaktiker
En ny myndighed
Engelsk A på htx, hhx og stx og engelsk B på stx
Engelsk B på hf og htx: fagevaluering 2007
Engelsk i gymnasiale uddannelser
"En helt anden måde at skrive på" Et studie i skriftlighed i projektarbejde med tysk som fremmedsprog
Enkeltfag eller fagintegration i naturfagene?
Ensomhed i befolkningen – forekomst og metodiske overvejelser
Et fag i moderniteten
Et frit valg? Unges overgang fra grundskolen til ungdomsuddannelserne – om danske unge og unge fra etniske minoriteter
Slutrapport: Erhvervsskoleelever i det danske erhvervsuddannelsessystem
Evaluering af digitale læremidler
Evaluering af bioteknologi A som forsøgsfag på stx og htx
Ensom i en social verden
Evaluering mellem mestring og præstation
Evaluering af Gymnasiet tænkt forfra 2012-2015
Student persistence in Secondary Education Programmes
Feedback som en integreret del af undervisningen – en vidensopsamling
Feedback er ikke bare feedback
Evaluering af Projekt Grøn Generation. Afsluttende rapport 2017
Fokusområde: Overgang og progression
Forskningskortlægning af håndterbare forhold til gavn for fastholdelse, øget optag og forbedrede resultater i de gymnasiale uddannelser
Forældres betydning for unges uddannelsesvalg og inddragelse i vejledningen
Previous
Next