Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Fysik A og B på htx og stx
Engelsk A på htx, hhx og stx og engelsk B på stx
Det økonomiske fagområde på hhx
Dansk A på hhx, htx og stx
Almen studieforberedelse på stx og studieområdet på hhx og htx: Det første gennemløb 2005-2008
The subject of Mathematics from an international perspective
The subject of Physics from an international perspective
Matematik A på hhx, htx og stx
Historie A på stx
Gymnasieforløb for elever med Aspergers syndrom - slutevaluering
Det naturvidenskabelige fagområde før og efter reformen
Betydningen af studenternes sociale baggrund før og efter gymnasiereformen
Evaluering af pædagogikumordningen fra 2009
Kan man lede uden at være leder?
Evaluering af HF-Søfart
Ledelse af et gymnasium i forandring
Hf for unge med ASF - slutevaluering
Sprogfærdigheder
Rektor tænker organisation: Organisationsforestillinger i lyset af den dobbelte reform af det almene gymnasium.
Balancer på toppen - om karriere, køn og ledelse i de gymnasiale uddannelser
Færdighedsdimensionen
Pædagogik og motivation
Unges holdninger til pædagogik, viden og uddannelse
Viljen til forandring i tale og handling
Videnskabsretorik og skrivedidaktik
Previous
Next