Gymnasieforskning
Gymnasieforsknings logo
MAGASIN
AKTUELT
FORSKNINGSDATABASE
PODCAST
OM OS
Min Profil
Min Profil
Kategorier
Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse
Forskningsartikler
Alle
Efter publiceringsdato
Vejen mod de 95 pct.: En erfaringsopsamling fra "Ungdomsuddannelse til alle" (1)
Unges syn på idræt, bevægelse og sundhed i gymnasieskolen
Dannelse og dissonanser
Dans i gymnasiet
Gymnasiets dilemmaer – lærernes positioner
Udviklingsprojekter som læringsrum
Har du lavet dine lektier i dag? Lektier og studiekompetence i det almene gymnasium
Rullende brobygning – mellem folkeskole og gymnasium
Læsevejledere i gymnasiet
Sociale medier i gymnasiet
Visuel hf – vision og virkelighed
Når gymnasiet er en fremmed verden: Eleverfaringer - social baggrund - fagligt udbytte
Læringsmiljø og naturvidenskab på htx [bog]
Modernization of upper secondary school in Denmark
Hvad er problemet? Fire konkurrerende diskurser om gymnasiereformen
Læringspotentialet ved anvendelse af spil- og rollemetaforer i virtuelle 3D-verdener
Resultater fra det nationale gymnasieprojekt – ”Hvor er vi på vej hen?”
Det virtuelle gymnasium, rapport 3 - et følgeforskningsprojekt 2002-2004
Det virtuelle gymnasium, rapport 2 - et følgeforskningsprojekt 2002-2004
Det virtuelle gymnasium, rapport 1 – en følgerapport for skoleåret 2002/03
Undervisningsorganisering, -former og -medier – på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser (3/4)
Undervisningsorganisering, -former og -medier – på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser (1)
Fremtidens ledelse af gymnasieskolerne II
The Anthropological Theory of the Didactical (ATD)
Noisy Management A History of Danish School Governing from 1970-2010
Previous
Next