Gymnasieforskning Gymnasieforsknings logo

  • MAGASIN
  • AKTUELT
  • FORSKNINGSDATABASE
  • PODCAST
  • OM OS
  • Min Profil
Min Profil

Kategorier

Humaniora og samfundsfag
Merkantile fag
Praktisk-æstetiske fag
Sprogfag
STEM-fag
Uddannelse og samfund
Almen didaktik og pædagogik
Udvikling, ledelse og lærerprofessionen
Unge og uddannelse

Forskningsartikler

Alle

Efter publiceringsdato
Faglig pædagogisk ledelse
Slutrapport fra følge‐, faciliterings‐ og analyseprojektet vedr. gymnasiefremmede
Science in Discussions – An investigation of the argumentative role of science in students’ socioscientific discussions
Selveje – mellem frihed og tvang
Fokusområde: Skole- og kompetenceudvikling
Værdier i gymnasiet
De ungdomsgymnasiale læringskulturer
Hvad kan vi lære af udlandet?
Tilbage i STEM-pipelinen
Gymnasiale almendannelser
Forestillinger om og veje til at blive gymnasielærer
Skriveidentifikationer i religionsfaget
Slutrapport fra følgeforskningsgruppen på projekt om Internationalisering i Gymnasiet
Skrivning og studium
Forskningsbaseret ledelse og udvikling af læringsmiljøet på erhvervsgymnasiet, EUC Nord
Social Media and Teaching - Education in the new media environment
Kronikken: Den almene betydning af sprogforståelse
Snip snap snude - dobbelthagerne er ude
Almen Sprogforståelse: hvad er det?
Internetbaseret materiale i fremmedsprogsundervisningen – nye udfordringer for læreren
Etnografi i sprogundervisningen – et blik på sproglig variation
Demokratisk dannelse til aktivt interkulturelt medborgerskab
Litteratur som kontaktzone i engelskklassen
At skrive kinesisk – mere end blot et penselstrøg?
Et sprogtypologisk blik på alverdens sprog
Previous
Next
Gymnasieforskning logo
KONTAKT
redaktionen@gymnasieforskning.dk
Arrow An arrow icon
OPRET ABONNEMENT
InDhold
MagasinAktueltFORSKNINGSDATABASEPodcastOM OSOM OS
FØLG OS
NYHEDER PÅ MAILLINKEDINFACEBOOK
Privatlivspolitik
Copyright © Gymnasieforskning