Forskningsdatabase
Abstract

Dette er en kommentar til Stine Hansens artikel i det forrige nummer af MONA. Stine Hansen redegør kort i sin artikel for de forskellige opfattelser af – og betegnelser for – tværfaglighed samt for nogle af de glæder og problemer der er ved tværfagligt samarbejde. Jeg vil i denne kommentar komme nærmere ind på vanskelighederne ved tværfagligt samarbejde. Stine Hansen redegør i sin artikel. Stine Hansens oprindelige artikel kan læses her.

Fakta
Titel
Tværfagligt samarbejde – hvor svært kan det være?
Forfatter(e)
Jens Kristensen
Udgiver
Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
Udgivelse
MONA 2007 (2), s. 72-77
Genre
Kommentar
Omfang, antal sider
6
Udgivelsesår
2007

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.