Forskningsdatabase
Abstract

Changing conceptions of nature and landscape, exemplified by the Grand Canyon, focusing on persistent conflicts over its ownership, tourism, proper use, ecology, and protection.

Fakta
Titel
The Grand Canyon as Contested Terrain
Forfatter(e)
David Edwin Nye
Udgiver
Historielærerforeningen for Gymnasiet og HF
Udgivelse
Nr. 235, side 4-9
Genre
Tidsskriftartikel
Omfang, antal sider
5
Udgivelsesår
2022

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.