Forskningsdatabase
Abstract

I sidste skoleår holdt Peter Hobel fra SDU en workshop for gymnasielærere, hvor nogle SRP-opgaver blev næranalyseret. Han fremlægger her fem temaer med gode råd til den formative feedback – og den mundtlige eksamination – fra workshoppen

Fakta
Titel
Styrk den formative feedback på mellemniveau
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Gymnasieskolen
Udgivelse
nr. 5, s. 46-49
Genre
Artikel
Omfang, antal sider
3
Udgivelsesår
2022

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.