I sidste skoleår holdt Peter Hobel fra SDU en workshop for gymnasielærere, hvor nogle SRP-opgaver blev næranalyseret. Han fremlægger her fem temaer med gode råd til den formative feedback – og den mundtlige eksamination – fra workshoppen
Forskningsdatabase
Tilbage
Abstract
Fakta
Titel
Styrk den formative feedback på mellemniveau
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Gymnasieskolen
Udgivelse
nr. 5, s. 46-49
Genre
Artikel
Omfang, antal sider
3
Udgivelsesår
2022
Almen didaktik og pædagogik
Nyt fra Gymnasieforskning
Få Nyt fra Gymnasieforskning direkte i din indbakke.
Du får:
- Oversigter over den nyeste forskning i vores database indenfor netop dine fag og interesseområder
- Nyheder om vores magasin, podcast, konferencer og nye tiltag
Er du ansat på en institution, der abonnerer på Gymnasieforskning, kan du, ud over Nyt fra Gymnasieforskning også få adgang til magasin-arkivet online, ved at logge ind eller oprette en bruger-profil.
Ups. Der er gået noget galt. Opdater siden og prøv igen.
Seneste magasin
Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis
Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.