Forskningsdatabase
Abstract

Rapporten afrapporterer det interventions- og udviklingsprojekt og faglig skriftlighed, som jeg har været tilknyttet på Frederiksværk Gymnasium og HF fra juni 2017 til dags dato. Denne udgave af rapporten er den enedelige. Et draft udkom i 2020. Denne udgave er justeret efter samtaler med centrale lærere og ledere på skolen.

Fakta
Titel
Skrivning i alle fag: Et interventions- og udviklingsprojekt på Frederiksværk Gymnasium og HF
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Syddansk universitet
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
96
Udgivelsesår
2021

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.