Rapporten afrapporterer det interventions- og udviklingsprojekt og faglig skriftlighed, som jeg har været tilknyttet på Frederiksværk Gymnasium og HF fra juni 2017 til dags dato. Denne udgave af rapporten er den enedelige. Et draft udkom i 2020. Denne udgave er justeret efter samtaler med centrale lærere og ledere på skolen.
Forskningsdatabase
Tilbage
Abstract
Fakta
Titel
Skrivning i alle fag: Et interventions- og udviklingsprojekt på Frederiksværk Gymnasium og HF
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Syddansk universitet
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
96
Udgivelsesår
2021
Almen didaktik og pædagogik
Nyt fra Gymnasieforskning
Få Nyt fra Gymnasieforskning direkte i din indbakke.
Du får:
- Oversigter over den nyeste forskning i vores database indenfor netop dine fag og interesseområder
- Nyheder om vores magasin, podcast, konferencer og nye tiltag
Er du ansat på en institution, der abonnerer på Gymnasieforskning, kan du, ud over Nyt fra Gymnasieforskning også få adgang til magasin-arkivet online, ved at logge ind eller oprette en bruger-profil.
Ups. Der er gået noget galt. Opdater siden og prøv igen.
Seneste magasin
Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis
Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.