Forskningsdatabase
Abstract

Rapporten afrapporterer det interventions- og udviklingsprojekt og faglig skriftlighed, som jeg har været tilknyttet på Frederiksværk Gymnasium og HF fra juni 2017 til dags dato. Denne udgave af rapporten er den enedelige. Et draft udkom i 2020. Denne udgave er justeret efter samtaler med centrale lærere og ledere på skolen.

Fakta
Titel
Skrivning i alle fag: Et interventions- og udviklingsprojekt på Frederiksværk Gymnasium og HF
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Syddansk universitet
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
96
Udgivelsesår
2021

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.