Forskningsdatabase
Abstract

Rapporten afrapporterer det interventions- og udviklingsprojekt og faglig skriftlighed, som jeg har været tilknyttet på Frederiksværk Gymnasium og HF fra juni 2017 til dags dato. Denne udgave af rapporten er den enedelige. Et draft udkom i 2020. Denne udgave er justeret efter samtaler med centrale lærere og ledere på skolen.

Fakta
Titel
Skrivning i alle fag: Et interventions- og udviklingsprojekt på Frederiksværk Gymnasium og HF
Forfatter(e)
Peter Hobel
Udgiver
Syddansk universitet
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
96
Udgivelsesår
2021

Seneste magasin

Magasin #35

Magasin #35

 er ude nu

Har eleverne ændret sig? Vi undersøger nogle af de nye tendenser, der pibler frem blandt eleverne og tegner fire portrætter.

Læs desuden om
Tordenskjolds soldater. Er det altid de samme, der bliver hørt? Sådan styrker du mundtlighed i sprogfagene Tv-serier og undervisning i køn og diversitet
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.