Oplevelser af evaluering hos elever, lærer og ledere, undersøger med et fænomenologisk afsæt, hvordan ledere, lærere og elever oplever evaluering i de forskellige positioner, som de hver især indtager.
Forskningsdatabase
Tilbage
Abstract
Fakta
Titel
Oplevelser af evaluering hos elever. lærere og ledere
Forfatter(e)
Torben Spanget, Camilla Kølsen Petersen, Anke Piekut
Udgiver
Hans Reitzels Forlag
Udgivelse
Gymnasiet i Udvikling, Kap. 5, s. 148-178
Genre
Bidrag til bog
Omfang, antal sider
30
Udgivelsesår
2020
Almen didaktik og pædagogik
Nyt fra Gymnasieforskning
Få Nyt fra Gymnasieforskning direkte i din indbakke.
Du får:
- Oversigter over den nyeste forskning i vores database indenfor netop dine fag og interesseområder
- Nyheder om vores magasin, podcast, konferencer og nye tiltag
Er du ansat på en institution, der abonnerer på Gymnasieforskning, kan du, ud over Nyt fra Gymnasieforskning også få adgang til magasin-arkivet online, ved at logge ind eller oprette en bruger-profil.
Ups. Der er gået noget galt. Opdater siden og prøv igen.
Seneste magasin

Magasin #35
er ude nu
Har eleverne ændret sig? Vi undersøger nogle af de nye tendenser, der pibler frem blandt eleverne og tegner fire portrætter.
Læs desuden om
Tordenskjolds soldater. Er det altid de samme, der bliver hørt?
Sådan styrker du mundtlighed i sprogfagene
Tv-serier og undervisning i køn og diversitet
Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis
Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.