Forskningsdatabase
Abstract

Oplevelser af evaluering hos elever, lærer og ledere, undersøger med et fænomenologisk afsæt, hvordan ledere, lærere og elever oplever evaluering i de forskellige positioner, som de hver især indtager. 

Fakta
Titel
Oplevelser af evaluering hos elever. lærere og ledere
Forfatter(e)
Torben Spanget, Camilla Kølsen Petersen, Anke Piekut
Udgiver
Hans Reitzels Forlag
Udgivelse
Gymnasiet i Udvikling, Kap. 5, s. 148-178
Genre
Bidrag til bog
Omfang, antal sider
30
Udgivelsesår
2020

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.