Forskningsdatabase
Abstract

I denne rapport evaluerer VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd (herefter VIVE) rammeforsøget med det formål at beskrive erfaringerne fra arbejdet med og bedømmelsen af elevernes innovative kompetencer. Evalueringens formål er både rettet mod erfaringerne med implementeringen og virkningen af rammeforsøget.

Fakta
Titel
Evaluering af rammeforsøg med prøver i innovative kompetencer
Forfatter(e)
Lasse Hønge Flarup og Louise Ladegaard Bro
Udgiver
VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd.
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
68
Udgivelsesår
2021

Seneste magasin

Magasin #35

Magasin #35

 er ude nu

Har eleverne ændret sig? Vi undersøger nogle af de nye tendenser, der pibler frem blandt eleverne og tegner fire portrætter.

Læs desuden om
Tordenskjolds soldater. Er det altid de samme, der bliver hørt? Sådan styrker du mundtlighed i sprogfagene Tv-serier og undervisning i køn og diversitet
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.