Forskningsdatabase
Abstract

Denne publikation er et af resultaterne af DiDaK-projektet (2017-2019). Projektet har titlen “Digital Dannelse og Kompetenceudvikling” og er foranlediget af Børne- og Undervisningsministeriet i forbindelse med gymnasiereformen, der blev indgået aftale om 3. juni 2016, med ikrafttrædelse fra skoleåret 2017-2018.

Fakta
Titel
Digitale kompetencer i gymnasiet
Forfatter(e)
Christian Dalsgaard, Francesco Caviglia, Mette Alma Kjærsholm Boie, Helle Meibom Færgemann og Mette Brinch Thomsen
Udgiver
Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier, Aarhus Universitet
Udgivelse
Genre
Rapport
Omfang, antal sider
95
Udgivelsesår

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.