Artikel fra

Undersøgelsesbaseret undervisning lærer elever om videnskab

Undersøgelsesbaseret undervisning kan være svært, men formår læreren at give eleverne feedback og tro på egne evner, lærer de også, hvad videnskab er.

Interview med Jens Dolin
Det kræver abonnement at få adgang til denne artikel

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.