Artikel fra

Relationsarbejde med eleverne giver lærere grå hår og dyb mening i arbejdslivet

Det relationelle arbejde med eleverne giver arbejdet dyb mening. Men det slider også, når tiden er knap, og relationsbatterierne bliver kørt flade.

Interview med Nana Vaaben og Susanne Ekman.
Det kræver abonnement at få adgang til denne artikel

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.