Artikel fra

Når samtalen føles ægte, giver fremmedsprogsundervisningen mening for eleverne

Hvordan skaber man en undervisning, hvor eleverne faktisk har lyst, mod og sproglige ressourcer nok til at slå sig løs på et nyt sprog?

Interview med Mette Skovgaard Andersen, Line Krogager Andersen, Emmelie Kristina Krog og Marie Søgaard Thellesen
Det kræver abonnement at få adgang til denne artikel

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.