Artikel fra

Mulighed for læring

Giver læreren rum for elevers rabiate synspunkter, er de et godt udgangspunkt for læring og en mulighed for at nuancere elevers kontroversielle synspunkter.

Interview med Karin Flensner og Katarina Blennow.
Det kræver abonnement at få adgang til denne artikel

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.