Artikel fra

Gymnasier sætter damp på tværfaglig undervisning

Fremtidens store problemer kan næppe løses i snævert fagopdelte siloer. Ni gymnasier bygger bro mellem fagene i tæt samarbejde med lokale museer.

Interview med Stine Vølund, Line Højgaard Porse og Sally Thorhauge.
Det kræver abonnement at få adgang til denne artikel

Seneste magasin

Magasin #36

Magasin #36

 er ude nu

Når vi mennesker som en anden geologisk kraft forandrer kloden, må dannelse handle om andet og mere end os selv - er vi på vej mod en grøn dannelse?

Læs desuden om
Matematik: Særligt algebra gør ondt på eleverne Års- og eksamenskarakterer: der er forskel
Magasin #35
Magasin #34
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.