Artikel fra

Forær pointen til eleverne

Mange elever har svært ved at finde hoved og hale i de faglige tekster. De kan støttes med stilladseret læsning.

Interview med Peter Heller Lützen, Ida Theil Gregersen, Susanne Grunnet, Lisette Matzen og Søren Sejer Lohse Hansen.

Seneste magasin

Magasin #34

Magasin #34

 er ude nu

Relationer er afgørende for elevers trivsel og læring. Men hvor meget af sig selv skal man give? Fokus på det meningsfulde, men også svære relationsarbejde.

Læs desuden om
Det tænkende klasserum AI - eleverne ved godt, når det fremmer læring
Magasin #33
Magasin #32
Magasin #31
Magasin #30
Magasin #29
Magasin #28

Viden, der inspirerer og kan bruges i praksis

Tegn abonnement på vores magasin Gymnasieforskning og få den nyeste forskningsviden om de gymnasiale uddannelser – direkte målrettet undervisere og ledere i gymnasiesektoren.